logo

Kommende kurser

Vær social

Janne Ringius - 4000 Roskilde

janne

Janne Ringius

Holistisk Helsecenter

Vindingevej 34

4000 Roskilde
Tlf. 28 21 30 31

www.janneringius.dk
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Energiterapi ved Janne Ringius

Jeg er certificeret Tankefeltterapeut hos både Henrik Lund og Lars Mygind.

Gennem min erfaring som både behandler og som menneske, har jeg fundet, at selvom vi bliver bevidste om vores dybere problematik, så flytter det ikke ubehaget ud af vores liv, det kan faktisk gå hen og forstærke det, fordi vi jo nu ved at det er der, og derfor begynder at tænke mere og mere på det.

"Energi følger tanken" dvs. jo mere vi tænker på noget, jo større kan det blive!

De behandlinger jeg gir er ved at kombinere samtaleterapi med energiterapi, dvs. energisystemet bliver stimuleret gennem tapning ved hjælp af tankefeltterapi, nogen gange kombineret med Jin Shin Jyutsu, som er en kropsterapi hvor energisystemet også er i fokus ......... energisystemet ligger som et meget fint og kompliceret kommunikationsnetværk i os, og det er skabelon for hvordan vi har det både fysisk og psykisk.

Når vi har fokus på energisystemet dvs. skabelonen i os, så kan der ske forløsninger og helinger som vi har svært ved at forstå, fordi det går uden om hovedet!

Læs mere på http://www.janneringiusdk/Klient_Historie.html , og få et indtryk af hvad nogle af klienterne der har været i klinikken, har fået ud af behandlingerne.

contentmap_plugin