![]() |
Annette Villebæk Fritzbøger https://www.facebook.com/villebaekTFT/ |
Jeg blev i februar 2019 certificeret EFT/Tankefelt-terapeut hos Heilesen & Mygind og er medlem af DETT Foreningen for Danske EFT og TFT Terapeuter. Derudover har jeg været sygeplejerske siden 2006, på Akutmodtagelsen, Geriatrisk/Reumatologisk afd, Lungemedicinsk/endokrinologisk afd, børneafdeling: sengeafsnit, modtagelsen, ambulatorie, og dagspatienter, jeg har været hos en praktiserende læge, på plejehjem og i hjemmeplejen. Derudover har jeg været hestepige i 40 år, er konkurrencerytter, har hestestutteri og træningscenter. Jeg har været på kursus hos Rasmus Bagger i konkurrencepsykologi og er ved at tage en uddannelse til rideterapeut. Jeg tilbyder at behandle bla. * Angst: præstations-, eksamen, døds-, angstanfald, fobier, rideangst mm. * kolikbørn * mobning * sorg/kriser/frustrationer/traumer/stress, depression * smerter (både kroniske og akutte, fx hovedpine, mensessmerter, myoser, gigt, rygsmerter osv) * overspisning, afhængighed * allergi * Frygt hos dyr, fx ifm trailerlæsning af heste og frygt hos heste og hunde overfor nytårsfyrværkeri. Det kan foregå hos mig eller dig eller online efter aftale.
|