Kropsterapi.in v/ John Schrøder Hansen Ahlgade 63, 1sal 4300 Holbæk tlf: 5166 7761 |
|
Jeg er Certifiseret TFT/EFT terapeut og Eksamineret ManuVision behandler. Der udover har jeg taget forskellige uddannelser og kurser, bl.a. kostvejleder v. Eva Lydeking, Bach blomstermedicin, NLP, Regression og Polyvagal Nervesystem v. Stanley Rosenberg Jeg har rigtig gode resultater med at kombinere kropsterapi med TFT/EFT. Jeg udføre selvfølgelig også behandlinger kun med TFT/EFT eller ManuVision behandling. De oplevelser vi har haft, har det med at sætte sig i vores krop som spændinger. Og netop derfor mener jeg, det kan være er en perfekt kombination med afspænding af kroppen og TFT/EFT. Jeg behandler i ”Huset i Holbæk” Ahlgade 52,2.sal og på Møllestrædet 10 Høve, 4550 Asnæs Se anmeldelser http://www.kropsterapi.in/anmeldelser Se mere info på www.kropsterapi.in hvor du også kan booke en tid online. Du kan også kontakte mig på mobil 5166 7761 eller email Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. |