logo

Kommende kurser

Oktober 2019
Man Tir Ons Tor Fre Lør Søn
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Vær social

Aidia Mansoor - 5000 Odense

image.png
Aida Mansoor
Åløkke Allé 5
5000 Odense C

Tele.: 9370 0558

Hver anden dansker lider af en eller flere fobier (frygt/angst), og hver tiende har problemer på grund af deres fobi. Fobier kan være meget ubehagelige og have en begrænsende effekt på, hvordan du lever dit eget liv. 

Mennesker med fobier indretter deres liv således, at de er fri for at blive konfronteret med det ubehagelige. Det er helt naturligt at forsøge at undgå ubehag, men mange gange fører det til et liv, hvor der er aktiviteter, der fravælges, og dette har konsekvenser, da du så går glip af ting, som andre nyder.

TFT/EFT Det er en kombination af østens viden om kroppens energisystem (meridian stimulation) og vestens psykoterapeutiske samtaleterapi herunder den narrative - og kognitive tilgang. Jeg bruger samtalen og selve oplevelsen af det ubehagelige til at ubehaget forsvinder helt.

Jeg er uddannet Psykoterapeut og derudover TFT/EFT grund- og overbygnings uddannelsen. Jeg bor og har klinik i Odense. Jeg har klienter primært fra Fyn, men også fra resten af landet over telefon eller Online.

Mine klienter er fra alle aldersgrupper; børn, unge, voksne samt ældre. Jeg tilbyder også konsulentydelser til kommunale forvaltninger, foreninger samt private organisationer. Jeg tilbyder også kurser for unge og børn samt familiekurser. Jeg tilbyder behandlingerne på flere sprog; bl.a. på dansk og arabisk.

contentmap_plugin