logo

Kommende kurser

Marts 2023
man tir ons tor fre lør søn
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Vær social

Irene Beider- 8000 Viborg

Irene Beider  

Lotusblomsten v/ Irene Beider
Fallevej 28
8000 Viborg
Tlf.: 86602528
Mobil: 20922528

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
www.lotusblomsten.dk

Jeg hedder Irene Beider.

Jeg er Reiki Master Teacher, certificeret tankefeltterapeut og clairvoyant.

Healing er for mig en proces, hvor krop og sjæl vender tilbage til sin oprindelige natur af livsglæde, ro og overskud. Igennem dette arbejde ønsker jeg at bidrage til en forståelse af, at mennesket er en helhed bestående af en fysisk krop og en sjæl forbundet i spirituel energi.

Som tankefelt terapeut kan jeg hjælpe dig til at forløse de traumer du har med i bagagen, som giver dig følelsesmæssigt ubehag. Jeg kan hjælpe dig med depression, angst, sorg, fobier, smerter og meget andet.

Jeg søger jævnligt at udvide min horisont og mine kompetencer. Dét at udvide min viden og min palet af forskellige værktøjer glæder mig rigtig meget, da det jeg brænder allermest for, er at hjælpe andre på deres vej i livet.

Jeg er af den overbevisning, at vi har så meget styrke og kærlighed indeni os, at vi ikke behøver ty til lykkepiller, stoffer eller alkohol, når livet giver os udfordringer. Vi skal blot lære, at "komme hjem" til os selv, så vi kan genfinde den power, der vil guide os helskindede gennem vores udfordringer.

Jeg bor med min mand og vores børn i Finderup – en lille landsby 10 km vest for Viborg.

contentmap_plugin